web analytics
ubisoft

Над Ubisoft зібралися чорні хмари. Як компанія застрягла у вервечці сумнівних рішень

Автор: Барлет Ярослав

Чума численних звільнень в ігровій індустрії продовжується та з великою ймовірністю незабаром дійде й до Ubisoft, шостої за кількістю співробітників ігрової компанії у світі. Останній раз вона скорочувала 124 співробітника у листопаді минулого року, однак анонімні джерела, котрі зв’язалися з виданням Insider Gaming, говорять, що ця цифра тільки зростатиме, а видавець може почати масштабну реструктуризацію найближчим часом.

Амбіції Ubisoft слідувати за сучасними трендами надто часто завершуються марнуванням ресурсів та невдалими результатами, оскільки купу проєктів скасовують. Останніми роками, стратегія компанії змінилася від інновацій та креативу до погоні за сучасними тенденціями, такими як королівські битви, NFT та web3 ігри, більшість з яких були скасовані. Навіть була інформація, що у проміжку між 2021 та 2022 роками Ubisoft дала завдання кожній зі своїх студій розробити по одній королівській битві, але з першими ж плейтестами проєкти закривали.

Серед найяскравіших прикладів, Ghost Recon: Frontline, яка спіткнулася через гучну критику спільноти та була майже одразу скасована. Хоча проєкт розробляли більше чотирьох років. З середини 2022 до січня 2023 компанія публічно скасувала чотири королівські битви.

Крім цього, хайп NFT замотивував Ubisoft також підключитися до тренду, але за винятком гучної критики гравців при анонсі власної системи Ubisoft Quartz у 2021 році, компанія нічого не отримала. Двома роками пізніше видавець публічно заявив, що система NFT виявилися не настільки прибутковою, як вони думали. Хоча повністю відмовитися від цієї сфери Ubisoft не захотіла та анонсувала покрокову рольову гру Champions Tactics: Grimoria Chronicles.

Наразі компанія мріє про власний популярний Extraction шутер та вже має три у розробці, за інформацією Insider Gaming. Серед яких The Division Heartland (без точної дати релізу), Far Cry Project Maverick (попередньо вихід планують у 2025) та новий IP в антуражі Другої світової війни, що вийде у 2026-2027 роках. Чи встигне Ubisoft заскочити на цей потяг — дізнаємося згодом.

Хоч Ubisoft не раз демонструвала рішучість, закриваючи проєкти на різних етапах розробки, компанія має у портфоліо й низку довгобудів. Проєктів, що перебувають у виробничому процесі настільки довго, що подекуди самим розробникам встигли остогиднути. Skull and Bones, що пройшла через творче пекло, декілька разів повністю змінивши концепцію і пройшовши крізь 6 відтермінувань, з бюджетом у 200 000 000 доларів лиш один з яскравих прикладів. Бо поруч є Beyond Good and Evil 2, яку вперше анонсували у далекому 2008 і зараз проєкт впевнено тримає рекорд найдовшої розробки в ігроіндустрії. А багатокористувацький F2P шутер XDefiant, який здавалося б уже давно мали випустити і вимкнути йому сервери, був перенесений на невизначений термін через додавання нових можливостей, що зламали тогочасний білд.

Всі вищезгадані рішення французької компанії не змогли не вплинути на репутацію серед гравців, видання Insider Gaming привело цифри прибутку останніх проєктів Ubisoft на 30 січня.

  • Prince of Persia: The Lost Crown (наш огляд) зібрала близько 300 000 гравців (приблизно 15 000 000 доларів прибутку).
  • Не дивлячись на шалений успіх фільму Avatar: The Way of Water, за два місяці гра Avatar: Frontiers of Pandora залучила увагу 1 900 000 гравців (приблизно 133 000 000 доларів прибутку). Для контексту, останні два проєкти студії Massive, а саме The Division та The Division 2 в свій перший тиждень зібрали 330 000 000 та 264 000 000 доларів відповідно.
  • У свою чергу Assassin’s Creed Mirage (наш огляд) виявився найуспішнішою грою видавця в минулому році, привернувши увагу 5 000 000 гравців (приблизно 250 000 000 доларів прибутку).

Серед наступних перспективних ігор Ubisoft плануються Star Wars Outlaws (перша половина 2024) та Assassin’s Creed Codename Red (друга половина 2024), як пишуть Insider Gaming.

У 2025 та 2026 роках очікуються:

  • дві нові самітні гри у серії Assassin’s Creed: Codename Hexe та Codename Invictus;
  • нова самітня частина Far Cry;
  • нова багатокористувацька частина Far Cry;
  • нова частина Ghost Recon;
  • ремейк Assassin’s Creed Black Flag;
  • ремейк Splinter Cell.

Якщо Ubisoft досягне успіху з цими іграми, настрій як у компанії, так і навколо неї, ймовірно, зміниться. Однак спочатку має відбутися значна зміна напрямку, оскільки якщо все продовжуватиметься так, як було нещодавно — неминуча реструктуризація може вплинути на багатьох співробітників.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Усі досягнення S.T.A.L.K.E.R. 2 — що потрібно для проходження на 100%?

Автор: Олег Куліков

stalker 2 achievements 03

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

Автор: PlayUA

stalker radio

Чорна п’ятниця: найкращі пропозиції для геймерів

Автор: PlayUA

playstation 5 pro

Артефакти та інші скарби Зони у S.T.A.L.K.E.R. 2

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.s.t.a.l.k.e.r.2 артефакти

Українська музика в S.T.A.L.K.E.R. 2: від Мозгового до ZWYNTAR

Автор: Андрій Присяжний

s.t.a.l.k.e.r. 2 heart of chornobyl

Apple iPhone 16 Pro Max: занурення у світ нових можливостей

Автор: PlayUA

iphone 16 pro max 02

S.T.A.L.K.E.R. 2, Lego Horizon, Farming Simulator 25 — Порадник Ґеймера: Листопад 2024

Автор: PlayUA

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Acer розширює лінійку мережевого обладнання новими маршрутизаторами з підтримкою Wi-Fi 7 та 5G

Автор: PlayUA

p.ua.acer wifi